Můžete mi, prosím, poradit na základě vlastních zkušeností, jak se dá odstranit nebo alespoň zmírnit zvracení a slintání psíka během jízdy autem? Zatím všichni naši psi vždy zvládali cestování naprosto skvěle, takže nevím, jak nejlépe by se dal tento problém zvládnout. Za každou radu děkuji.
Dobrý den, nejsem žádný odborník, ale naše první fenka také špatně snášela jízdu autem a zvracení jsme se dokázali zbavit tím, že před delší jízdou už fenka nedostala večerní dávku krmení. Co se týká slintání zkušenost nemám, ale vypadá to na stres a asi bych zkoušel pejska na auto zvykat - zpočátku jen pár piškotů do stojícího auta, postupně s pejskem jen objet blok a po čase dobu jízdy prodlužovat. Není to z mé hlavy, tento návod jsem kdysi někde četl. Jak to dopadne v praxi je ale otázka. Přeji úspěšné zvládnutí cestování.
Také jsem kdysi měla jeden čas problém s naší fenkou. Na doporučení veterinárního lékaře jsme před jízdou používali KINEDRIL. Jen si už nepamatuji dávkování. Fungovalo to. Lenka ž.
Náš Oliver zvracel v autě, když měl něco v žaludku, nejen obvyklé krmení, ale stačilo i pár pamlsků od babičky před cestou. Takže krmíme až po skončení cesty. V autě se snažíme, aby bylo chladněji (18-20st.C), čistý vzduch, ne velký průvan. Ale možná to také byl stres, jednak je teď Oliver starší (28 měsíců) a hlavně se stará o Jonáše (16 měsíců) a tak už nezvrací. Žádné krmení, chladno a čistý vzduch dodržujeme pořád. Držíme palce :)
Úplne súhlasím s pánom Altmanom, to by ozaj mohlo fungovať, ale občas sa nájdu psi, ktoré tak ako aj ľudia proste nevolnosti majú.
Na to vám môže pomôcť váš veterinár buď môžete vyskúšať novinku SOS bombons ,je to prírodný produkt a psíky ho dobre príjmajú. Pôsobí na ne len ukľudňujúco, ja som to skúšala ako začal silvestrový ošiaľ s petardami a je celkom fajn.
Alebo sa tiež používa Sedalin, ale to je už sedatívum, ktoré vám väčšinou psíka uspí, ale záleží od dávkovania a citlivosti psíka.